divendres, 13 de novembre del 2015

No és això CUP, no és això.

Ahir vaig rebre un correu de la CUP convocant a una concentració a la Plaça de l'Ajuntament amb el lema "Quan la injustícia es fa llei DESOBEIR és una obligació". No sóc militant però si que simpatitzo amb les seves idees i, de fet, els vaig votar a les municipals. Fa temps que rebo els seus correus, així com els d'ERC de la meva ciutat.
Donada la situació que estem vivim aquests dies vaig pensar que estaria bé aprofitar el correu per fer arribar la meva opinió que vaig expressar en els següents termes:

"Per desobeir com a poble necessitem un govern que posi en marxa el que s'ha decidit en la resolució pactada pel Parlament. Ja tenim un principi de programa i de full de ruta cap a la república catalana. Deixeu de posar pals a les rodes del procés. També vau dir a la campanya que empenyeríeu el procés endavant i ara el tenim en un bon aturador. 
Convoqueu d'una vegada una assemblea oberta de militants, poseu sobre la taula l'estat de les negociacions i deixeu que l'assemblea decideixi. I després actueu segons la proporció de les votacions en l'assemblea. Si ens volem governar com deia el vostre lema electoral necessitem tenir un govern. A hores d'ara estem sense govern i el "gobierno del imperio" s'està fregant les mans amb tot el que està passant.
  Primer ens cal assolir la independència i com diu un altre dels vostres lemes tinc pressa. Després ja decidirem entre nosaltres qui ens governa que espero que no sigui ningú de Convergència. Perdoneu però us esteu equivocant d'estratègia."

Penso que de cap de les maneres és un correu ofensiu. Simplement em limitava a expressar la meva opinió. I quina ha estat la sorpresa a mig matí al rebre un correu en el que m'han donat de baixa de la seva llista de correu: "Hem retirat la teva adreça de la nostra llista de distribució
Puc estar d'acord en que no els agradi la meva opinió, però d'això a donar-me de baixa de la llista sense haver-ho demanat hi ha un abisme. D'això se'n diu censura. Ho sento, però esperava una altra cosa. És aquesta l'esquerra diferent i nova ? Una esquerra que no accepta rebre una opinió que no els hi agrada ? Com ja deia el Lluís Llach fa molt de temps: 
No era això, companys, no era això
pel que varen morir tantes flors,
pel que vàrem plorar tants anhels.
Potser cal ser valents altre cop
i dir no, amics meus, no és això.

4 comentaris:

Eloy ha dit...

Com està el pati per una banda i per l'altra...

Ricard Masferrer ha dit...

No anem gens bé, si segueixen estirant de la corda dels dos extrems al final es trencarà i els que hi perdrem som tots, com sempre i després tot seran lamentacions. M'emprenyen molt actituds com les que es demostren darrera d'aquest detall de donar-me de baixa de la seva llista de distribució simplement perquè no els hi agrada el que els hi dic. O sigui, que opines com ells o fora.

Dioni Tulipán ha dit...

Ricard, no diré res...que no sigui que em treuen de qualsevol partit, associació, o...
Big Brother is watching us!!

Ara ja sabem que qualsevol persona, encara que sigui bona (en general), quan es transforma en polític...perd tot lo bo i honest que tenia.

Molt trist.

Ricard Masferrer ha dit...

La política és un món complex. No he estat mai a dins per poder opinar sobre el seu funcionament. Encara, vull creure que es pot ser polític i honest. No sé si sóc un innocent i il·lús.